Onze belofte
ICT-zaken. U hoeft er niet meer over na te denken.
Met slimme ICT-oplossingen faciliteert Fancit de continuïteit en groei van uw bedrijf. En bieden we de zekerheid dat uw team efficiënt, veilig en met plezier kan werken. Zonder dat u het merkt, houden we uw systemen FIT. Ondersteuning nodig? Uw vaste contactpersoon bij Fancit staat voor u klaar. En dat allemaal voor een vast bedrag per maand.
In drie stappen naar optimale ICT
Werkwijze
1. Kennismaking
Elkaar (leren) kennen is voor ons de basis van succesvol samenwerken. Bij Fancit bewijzen we dagelijks dat persoonlijk en professioneel elkaar enorm versterken.
2. Inventarisatie
Ons team komt op locatie voor een gratis nulmeting. Wat is de huidige stand van ICT-zaken? En wat zijn de wensen en belangrijke aandachtspunten voor de komende jaren?
3. Optimaliseren en op niveau brengen
Excellente dienstverlening vraagt om een excellente ICT-omgeving: kwaliteit, veiligheid en snelheid. Fancit regelt het. U hoeft er niet over na te denken.
4. Introductie vaste contactpersonen
Op directieniveau hebben we al kennisgemaakt. Nu komen uw medewerkers aan de beurt. We maken een rondje over de werkvloer en introduceren het vaste aanspreekpunt van Fancit.
5. Informeren medewerkers
Na de persoonlijke kennismaking informeren we uw medewerkers ook nog per email over hun vaste aanspreekpunt en belangrijke telefoonnummers. Zo weten ze precies hoe ze Fancit snel kunnen bereiken bij een eventuele storing.
6. Van start
Vandaag is de dag dat u overstapt naar de excellente dienstverlening van Fancit. Spannend? Maakt u zich geen zorgen. Voordat we de knop omzetten, zijn de systemen uitvoerig getest en zijn uw leveranciers en medewerkers goed geïnformeerd. Vanzelfsprekend zijn wij ter plekke om de geruisloze overstap te begeleiden.
7. Accountgesprek
Na drie maanden schuiven we bij u aan voor een evaluatie. Hoe bevalt de excellente dienstverlening? Zijn er nog aanvullende wensen?